Chcete webové stránky za dobrou cenu? 

Vyžadujete moderní  vzhled a funkce?

Potřebujete spolehlivý hosting a doménu?

Má mít web responzivní design?

Mají být stránky SEO optimalizované?


To vše můžete mít!

Za cenu od 5000,-

Praha a celá ČR

SEO optimalizace

Search Engine Optimization? Co to je? Proč to zní tak složitě…

Je to optimalizace stránek pro webové vyhledávání. Seznam, Google nebo Bing zná každý. 

Vypadá to komplikovaně, ale celá “věda” spočívá v tom, jak dostat vaše stránky na co nejlepší pozice ve vyhledávání. Existuje mnoho narychlo upečených stránek, kde se jen vloží pár řádků textu, přidá jedna dvě fotky a hotovo. Majitel čeká na zázrak v podobě přívalu zakázek a ejhle, ten nikde. Snižovat náklady je dobrá věc, ale šetřit na SEO se nevyplácí.

Způsobů jak webové stránky optimalizovat je mnoho. Proto vám ukážu, co všechno můžu udělat, tak aby Váš web rostl a zákazníků přibývalo… protože o to jde v podnikání v první řadě. Jsou věci které lze udělat přímo na vašem webu a jsou věci které ovlivňují vebové stránky zvenčí. Jak to všechno funguje a jak se to dá vylepšit, si jednoduše popíšeme dále.

Optimalizace stránek

Nestačí mít jenom “nějaké” stránky. Takových jsou spousty. Váš web by měl být lepší, SEO optimalizovaný!

Optimalizace kterou můžete udělat na Vašich stránkách ihned, tzv. OnPage optimalizace

Kvalitní obsah stránek

Kvalitní a originální obsah stránek, je to první a nejdůležitěší, co ovlivní hodnocení stránky. Web který má pár řádků textu, nic neříkající a fádní obsah, takový si žádnou oblibu nezíská. Takový web nic nevydělá a brzy sám zanikne.

Nabídněte návštěvníkům to, co hledají, o čem se mluví a úspěch se dostaví! Aktualizujte pravidleně obsah, tak aby si návštěvníci Vaše stránky oblíbili a opakovaně se vraceli. Spokojený návštěvník, to je oč tu běží.

Forma sdělení

Forma sdělení je závislá na tom, pro jakou cílovou skupinu návštěvníků má být web zaměřen a jak má navenek působit. Číst web který bude mít texty formulované stejně, jako úřední dopis z finančního úřadu, to jistě nezaujme. Copywriting, neboli psaní textů, je stále ještě dost opomíjená věc. Nabídněte vašim návštěvníkům poutavé a čtivé texty. Určitě to ocení.

Rychlost načítání webu

Ačkoliv je dnes rychlost internetového připojení na hony vzdálená vytáčenému připojení z doby internetového pravěku, je důležité optimalizovat velikost stránek tak, aby se stránky načítaly svižně i na mobilních zařízeních. Nikdo nechce čekat než se stránka načte, jenom kvůli tomu, že programátor neřešil kvalitu kódu, velikost obrázků atp..

Web title = Titulek stránek

Výstižné názvy stránek jsou to, co při vyhledávání zaujme návštěvníka jako první. Do titulku stránky patří slogan, věta která upoutá. Nic neříkající titulky, typu Home, Úvodní stránka… těch je všude plno. Zaujměte návštěvníka srozumitelnou, zajímavou větou která ho upoutá. Dejte vědět vyhledávačům, co na konkrétní stránce najdou za obsah.

Keywords = Klíčová slova

Správná volba a hustota klíčových slov v textu stránek je základ. Pokud nebudete mít v textu dost klíčových slov, nebude stránka pro vyhledávač zajímavá. V textu je vhodné obměňovat různé varianty významu, používat synonyma.

Long Tail = Klíčová slova s menší hledaností

Tato klíčová slova nejsou sice tolik hledaná ale za to jsou mnohem méně konkurenční a můžete na ně přilákát mnohem víc návštěvníků než na ta hlavní klíčová slova. Například klíčové slovo “bazény” bude mít mnohem větší hledanost ale také mnohem větší konkurenci než long tail “dětské nafukovací bazény”.

Web description = Popisky stránek

Relevantní popisky stránek jsou druhá věc která se návštevníkovi zobrazí ve vyhledávání. Do popisku pište, co zákazníkovi nabídnete když na Vaší stránku vstoupí. Zaujměte.

HTTPS = zabezpečené spojení

Řeknete si, hmm, mám jen normální firemní web, tohle nepotřebuji, nejsem CIA, FBI nebo zloduch, co chce utajit komunikaci. Nenechte se ale mást, ten kdo má web se zabezpečeným protokolem HTTPS, ten má konkurenční náskok při vyhledávání. Vyhledávač Google i Seznam tyto weby zvýhodňují a posouvají je o kousek výš v pozicích vyhledávání než nezabezpečené weby bez SSL protokolu.

Tagy H1 – H6 = Nadpisy titulků

Logicky strukturovaný web, je dalším krokem k bezvadné optimalizaci webu. V textu stránek je nezbytné logicky strukturovat nadpisy a odlišit co je více a co méně důležité.

Titulek H1 dává na vědomí buď název stránky nebo nejdůležitější sdělení. 

Titulek H2 označuje hlavní nadpisy na stránce.

Titulek H3 ukazuje podnadpisy. H4, H5, H6 a tak dále a dále.

Bold, Strong, Italic a jiné zvýraznění

Používat tato jednoduchá zvýraznění je žádoucí. Návštěvník tak rychle vidí co je důležité, co je citace, co je odkaz. Mít jednolitý šedý text, je namáhavější pro čtení než takto zvýrazněný text.

Meta tagy ALT, TITLE

Určitě je vhodné mít alternativně označené i obrázky a odkazy. Je to taková ta bublina, co se ukáže když zastavíte myší nad obrázkem nebo nad odkazem.

Error 404 = Chybová stránka

Určitě se vyplatí mít udělanou přívětivou chybovou stránku. Překlep při zadávání adresy webu se může stát každému. Pokud se toto stane, je dobré se návštěvníkovi omluvit za komplikaci a nabídnout mu řešení. Odkaz na hlavní stránku, odkaz na mapu stránek, políčko pro vyhledávání na stránce. Máte tak mnohem větší šanci, že návštěvník neuteče, zůstane na webu a nakonec najde co hledal. V lepším případě nakoupí nebo objedná.

Redirect 301 = Přesměrování chyb

Přesměrování pomocí kódu 301 je nesmírně důležité při změně adresy jednotlivých stránek. Pokud se rozhodnete, že se stránka musí přejmenovat, tak je nezbytně nutné nastavit přesměrování! Vaši zákazníci můžou mít původní název uložený v oblíbených položkách. Na tuto adresu můžou vést zpětné odkazy. Pokud stránku nepřesměrujete, přicházíte o návštěvnost a lidé se budou ocitat na chybové stránce. To jistě nikdo nechce. 

Rich Snippets = Strukturované úryvky

Jediná možnost jak zvýraznit svoje stránky na Googlu zdarma! Ve výsledcích vyhledávání se takto označený odkaz bude zobrazovat graficky odlišně a výrazněji. Můžete například ukázat počet hvězdiček hodnocení, adresu pro lokální hledání nebo telefon pro okamžitou možnost volání. Možností je mnohem víc a vydalo by to na samostatný článek.

Open Graph = Značky pro sociální sítě

Tyto popisky říkají o stránce důležité informace a využívá je zejména Facebook pro sdílení. Pokud jste se setkali s tím, že Vaše stránka nejde sdílet se správným popiskem nebo obrázkem, tak je velmi pravděpodobné, že nemáte správně nastavené OG značky. 

URL

V ideálním případě by měla být adresa webu krátká, výstižná, srozumitelná, s klíčovým slovem a snadno zapamatovatelná. 

Optimalizace kterou můžete udělat pro váš web zvenčí, tzv. OffPage optimalizace

Index URL = Zaregistrování stránek ve vyhledávačích

Dejte na vědomí fulltextovým vyhledávačům, že máte webové stránky a pošlete jejich URL do indexu. Vyhledávač potom ví “hle, tu je nový web” a stránky navštíví. Po načtení kódu stránky, vyhodnotí kvalitu webu a stránky začne zobrazovat ve výsledcích. Pokud nový web není v indexu, může trvat měsíce, než se vůbec začne v hledání zobrazovat. Nepřicházejte zbytečně o návštěvnost z vyhledávání! 

Linkbuilding = Zpětné odkazy vedoucí na Vaše stránky

Čím více, tím lépe. Budujte síť zpětných odkazů, posílíte tím kvalitu vašich stránek v “očích” vyhledávačů. Vyměňujte odkazy s weby podobného zaměření, pište rady do diskusí “k věci” a nabídněte odkazy na svoje stránky. Šiřte obsah na sociálních sítích, na blozích a všude tam, kde to může zaujmout. Čím větší je návštěvnost stránek, kde je zpětný odkaz umístěn, tím větší hodnotu odkaz má. Čím více se o vaší stránce mluví, tím vyšší pozici v hledání získává.

Autorství

Vyhledávače jako je Google začínají mnohem více klást důraz na autorství webu. Stránky s autorstvím jsou více důvěryhodné a ti kdo je mají propojené s účtem na Googlu, tak ty Google řadí na vyšší příčky ve vyhledávání.

Registrace do katalogů firem

V podstatě se jedná o typ zpětného odkazu. Většina katalogů nabízí registraci zdarma a tam je to právě jen o rychlé informaci o Vašich stránkách a zpětném odkazu. V placené verzi se tento model blíží spíše placené reklamě.

PPC = Reklama na kliknutí 

Pay per click, to je reklama za kterou platíte až v okamžiku, kdy jí návštěník využije. Neplaťte zbytečně za něco, co skončí v koši stejně jako reklamní leták ve vaší poštovní schránce. S PPC reklamou si velmi přesně nastavíte cílovou skupinu zákazníků, kteří jsou pro vás důležití a zobrazíte reklamu jen jim. Platíte až v okamžiku, když zákazníka reklama zaujme a kliknutím na reklamu přejde na váš web. PPC reklamu nabízí vyhledávače Google i Seznam, sociální sítě jako Facebook nebo profesionální LinkedIn.

Bannerová reklama.

Upoutání pomocí webových bannerů má pořád svoje místo ve světě reklamy. Obrázek vždy řekne více, než psaný text. U tohoto typu reklamy se platí za počet zobrazení. Pro zvýšení návštěvnosti lze využít například reklamní systém Etarget.

Už víte co všechno je SEO? Napište mi, co chcete aby vaše stránky uměly a já vám řeknu jak to udělám a za kolik… ještě týž den.